Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Ångest, panik och vad allt heter!!!!

Skrivet:    ·  Vardag
ÅÅÅÅÅ!!! Jag har sådan jäkla ångest över att jag tryckte i mig en hel semla och en massa påskgodis i skolan i dag! Vill bara gå och spy upp skiten! Sedan käkade jag aldeles för mkt bröd till maten oxå... Tänker bara på hur mycket äckligt fett jag har stoppat i mig de närmsa veckorna som pizza o dom dära jäkla chees heartsen :S Men det är ju så gott tyvärr! Jag ska strejka med flötmat o godis, försöka iaf. Och nu ska jag leva resten av livet på att gå o knapra morötter! PUNKT SLUT!
 
♡Freakingblend♡
Skrivet: 2013-03-06,  kl. 22:22:17

Lugna ner dig nu, de är inget att hetsa upp sig över. Du gymmar ju!!! Klart man kan käka nått emellan åt! Klart man ska hålla sig till dieter och kosthållning för hälsans skull, men då borde man ju inte sola heller?

♡Emilie♡
Skrivet: 2013-03-07,  kl. 13:59:57

Samma här. Försöker vara nyttig och går till gymmet. Men sen slutar det med att man sitter här med en påse chips haha!! ångest till max!
men det är okej att unna sig någonting ibland :)

Svar: Haha jo de e klart! Man ska ju så att säga leva när man lever ;) Men det är ju den dära jäkla ångesten som uppstår alltså! xD
Hanna Lenngren

♡Cissi♡
Skrivet: 2013-03-07,  kl. 16:19:27 Blogg:  http://jenniicecilia.blogg.se

Hanna! Man måste få unna sig ibland. En semla gör inte att du går upp 170 kg. En sallad gör inte att du går ner 170 kg.

Du är jättevacker, sluta klandra dig för att du unnar dig ibland. Som Freakingblend skrev DU GYMMAR JU!

Låter otroligt ohälsosamt att känna att man måste spy för att något är gott!

- onda tanke flyg iväg !

Puss

Svar: Ne jag vet :) Man får helt enkelt pallra sig till gymmet dagen efter så känns allt bra igen haha :D
Hanna Lenngren

♡Hanna♡
Skrivet: 2013-03-09,  kl. 00:30:18 Blogg:  http://fruedholm.se

Man måste unna sig saker ibland. Så det så! ;)

Jag läkande förresten till bröllopsinlägget (från min blogg) och hoppas att det var okej? :) Kram och tjosan så länge!

Svar: Jo det är ju rätt svårt att motstå alla godsaker!
Jaha men vad kul :) det gör absolut inget :D Kramis
Hanna Lenngren




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design