Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

The Examens day is over!

Skrivet:    ·  Florist, Happy time with Friends!
.. ja tyvärr! Har ju haft en sådan underbar klass och detta året har vart så jäkla kul! Klart att det hat vart lite deppiga dagar, men det hör till! Om inte jag hade börjat på denna underbara utbildningen så hade jag alldrig mått så bra som jag gör nu! Alla människor är så jäklas underbara. Hittade ju även kärleken lixom :) <3
Ja detta året kommer jag aldrig glömma. Tänk att detta är över nu.. Men vi får se till att vi ses o partajjar loss i sommar så ska det nog gå bra!
 
Vi firade den sista dagen med äventyrsgolf i Töreboda och sedan blev det lite jordgubbar, ost och cider samt utdelning av presenter och betyg. Efter det så drog några i klassen och fika tsm en sista gång, kunde ju inte riktigt släppa tagen om varandra efter avslutiningen ;)
 
 
Lovisa och Sivan :)
Haha som vanligt då ;) Lovisa, sivan och Silvia :)
 
 
AK och Freddan fick var sitt bigaråträd :)
Vi spexade till ett kort på oss så AK bröt ihop av skratt xD
Och Fredde fick en fotobok på alla "fina" kort på oss under året ;)
 
HAha ingen avsluting utan ullabellas dumheter xD
Fcik en groda som bar en stor sten, ska spegla något budskap, men vi tyckte ngt annat vi ;) haha xD
ÅÅÅÅÅåååå!! Kommer vara saknad till tusen den lille skiten! <3



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design