Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Sunny Sunday

Skrivet:    ·  Familj, Happy time with Friends!
Rickard kom ju till mej redan på lördagskvällen, blev att vi fastna framför Robert Gustavsson på Tv:n ;)
MEn på söndagen så vaknade jag upp bredvid en gulliputt :) Haha, man få passa sig när jag är i farten med kameran ;)
 
Eftersom det var en varm dag spenderade jag o rickard med min syster och hennes boyfriend nere vid sjön :) 
 
Sedan var det dax att skilljas åt.. :( Dock blev han lite försenad till innebandyn haha! poos :O hihi <3
Då blev det en springrunda för min del och sedan tagga inför de sista 2 dagarna i skolan!
 
Frida o Fredrik med sina konster! xD
 
 
Ja o rickard tyckte att det räckte med chilla ist xD
Puss i puss
En av mina nya toppar från Bik Bok :D
Oj oj oj... inte var dag man får skåda detta? Han var så duktig så med all hjälp jag fick i köket <3



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design