Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Onsdagen den 29/05

Skrivet:    ·  Familj
Är en dag jag inte kommer att glömma! Vist gick det fort, men när det känns så rätt så kan inte tiden bestämma!
Älskar min Rickars så mycket! Bara min lilla tös hihi :) <3
Men nu är det officiellt och till o med på fb :O Haha! Inte för att det är så viktigt, men nu för tiden så ska ju allt hända på fb xD suck!  ;)
Men det roliga var att det ändas ( 90% iaf ) var Rickards vänner som gillade de inlägget... Då är frågan vad mina vänner tycker om detta??? Eller vänner o vänner... kan man kalla det så? Haha!!!
Men det spelar faktiskt ingen roll, för inget kunde förstöra denna dagen för nu är jag den lyckligaste tjejen i världen och ingen kan ta det i från mej <3
Jag har inte mått såhär bra på så länge nu, och Rickard är bara bäst <3
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design