Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Go kväll mina damer och herrar!

Skrivet:    ·  Träning och hälsa, Vardag
Springrunda check! Man kan ju säga att det var andra motoinsrundan i dag (Y) Har ju ingen bil för tillfälligt så då blir det hemmagym ''/ Måste fasen köpa bil nu känner jag, speciellt nu innan man börjar att jobba!
Annars så har jag tagit ett stor-röj i rummet och slängt en massa onödiga saker som jag egentligen vill spara (i fall om att lixom...) Så får man inte tänka längre! Då måste jag skaffa mer förvaring i så fall xD
Så det blev en innedag i det fina vädret. Blev lite solning i någon timma på eftermiddagen, svårt att vara ute när det är pollen i luften nu känner jag :( Men lyckades ändå få lite färg (brände mej nästan xD) Oopss :)
 
Skickade denna bild till Rickard för att jag skulle muntra upp honom lite. Han vill tydligen göra mej fet i sommar....
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design