Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Det drar i hop sig nu!

Skrivet:    ·  Florist, Träning och hälsa, Vardag
Började dagen med att jag försov mej och min lillebrorsa blev stressad xD Var ju mitt ansvar att skjuttsa honom till skolan i tid i dag. Vi han på pricken kan ja säga ;)
Blev sedan frukost på mammas kondis med klasskamrater för att göra klart en fotobok till våran kära magister! Den blir fett nice alltså :D HAHA!!! Han kommer inte glömma oss på ett bra tag!
 
Fick reda på mitt slutbetyg oxå! Så nu är jag gladast än gladast. Fick ju ett stort fett A!!!! :D <3 
Det firades med en pringrunda och 50 squats! ;) Och ist för tårta blev det omelette al'a Hanna ;) Alltså man tager det man haver! Gött mos på den!
 
Nu har jag fixat fram min outfit tills i morgon då vi ska avsluta utbildningen med äventyrsgolf :D Kommer passa perfekt till mina rosaglittrande nya naglar hihi <3
 
God natt my friends!
 
Lämnade in alla grejjer i dag. Då såg jag att jag hade haft Rickard Ekonomibok hela denna terminen... Vilket öde alltså <3 haha :D
Detta skulle ju vart ett fint träningskort efter springturen, men när det ärpollen ute så blev det såklart ett "atsho prosit kort" ist  xD
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design