Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Sista dagen som "långhårig"

Skrivet:    ·  Fashion
... jo jag hade ju inte ngt hår kvar knappt efter att ha haft panikånges så att jag tappade typ halva håret :S Sen är det nog en massa annat skit oxå eftersom mitt hår gick av :( Så fruktasvärt jobbigt att kolla tbx på alla bilder ett år tbx då jag hade det PERFEKTA håret!!!! SÅÅÅÅÅ störande :'(
Så förra veckan blev jag korthårig då! Var en skit duktig tjej på Trudes som fixade min fina korta frill! Dock så är luggen fortfarande väldigt tunnhårig, men kände att jag inte ville klippa av den.
Det kanske inte är så farligt med kort hår men, gick ju alltid med uppsatt hår ändå eller hårförlägningen.
 
Men denna dagen var den sista dagen med minn "långa" slitna fula äckliga hår!!
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design