Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Mitt smultronställe

Skrivet:    ·  Mat & Bak, Vardag
Känner mej liten igen som när jag var 5! Var ute i några timmar medans solen kika fram och tog cykeln till smultronstället! Där satt jag ett tag och plocka o plocka o plocka. Har dock mer tålamod med att fylla muggen full än vad jag hade när jag var liten xD Fick iaf 8 dl tror ja. Inte fel :) Blir snart att testa baka negerbollar med smultron, alltså nyttiga och proteinfulla bollar :) Kanske blir en hitt? Resultatet kommer jag lägga ut under kvällen! Men nu ska det bli en springrunda innan det börjar att bakas, annars känner man sig flötig haha xD Fast det är nyttiga grejer jag ska göra men!
 
 
 
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design