Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Back home

Skrivet:    ·  Fashion, Vardag
Ja nu är jag hemma igen! Har ju typ flyttat in hos Rickard då det är så mkt närmare till jobber xD Så nu kan jag ju passa på att blogga lite eftersom det var 2 veckor sedan? :O Det får blir lite uppdateringar i morgon då det är ganska mycket som jag gjort, då både jag och Rickard hade en liten minisemester :D
 
Men nu är det Sverige mot Tyskland i damfotboll som gäller. Passar på att göra ett litet inlägg då det är halvlek och sverige ligger under med ett mål :( 
Men eftersom man inte äger en sverige tröja så fick det bli lite improvisation men gula mjukis och den blå adidas tröjar. Självklart en outfit från Stadium ;)
 
Och detta var dagens frukost innan gymmet: mosad banan med kvarg och färska gubbar! Sedan var det jobb som gälde hela dagen till stägning. Så det blev att hoppa in i durschen innan matchen när man kom hem! Nu blir det en kopp the och macka. Gött med käk när man bara käka en yoghurt till lunch :S
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design