Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

70 år på Grönan

Skrivet:    ·  Happy time with Friends!
Då var det premiären för mej att dra till grönan den 13 juli! Var chaffis till snyggaste bilen då ;) De som inte vet vad gröna lund är (alltså ej i Stockholm) utan lerdala, är typ som olstorp fast ngt mindre ;)
Kvällen var mysig, kall, rockig, med södriga strumbyxor och spenderades med mina andra raggers, men blev att vi mest var vid parkeringen mad alla snygga bilar och hängde där xD Fick även med Rickard på dansgolget för en sväng om, inte illa haha ;) Fick även förklarat för mej att jag tydligen hade fräscha ben under hela kvällen! Bockar o tackar för det ;)
 
Så vad tycks om min "rocka billy" frill? Gick ganska bra ändå när man nu är lite korthårig xD
 
Inget gå upp mot ett trevligt sällskap med mina päron :) 
 
Mina bruds!!! Galna men underbara, som det ska va :)
Hihi, lilla fröken hanna var det ja xD
Min söta lilla nörd :D <3
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design