Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Nyårslöften

Skrivet:    ·  Vardag
Ja nu har jag nya löften och tar nya tag!
Men hur gick det egentligen med mina förra nyårslöften? Ja vi kan ju kolla på det.
 
 
Jo jag tog körkort, dock exakt en månad efter jag blev 20!
Jobbar extra och pluggar, så har väl lyckats väldigt bra med det :)
Nja, på ett sätt har jag väl blivet mer självständig, så frammåt går det ju.
Tränade som en tok förra våren, men tappade lite nu i höstas.. lika dant med nyttigheterna tyvärr!
Självförtroendet har ökat kan jag säga, men behöver jobba mer på det!
 
Ja ni.. det gick ju ganska bra va? :)
Nu ska vi se vad som står här näst på de nya löfterna:
 
Då får jag väl önska mig sj lycka till då ;)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design