Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Fortfarande vinterkyla

Skrivet:    ·  Fashion
Varför ska det alltid vara så jobbigt att gå upp tidigt för att ta sig till skolan?
Jo!!!... För det första så tar det 1h och 30 min att pendla, så får gå upp halv 6 när vi inte börjar förens halv 9.
För det andra så får jag vänta 10 - 15 min på varge buss ( åker 3 olika bussar) Och då fryser jag halvt ihjäl!! Inte så kontligt att man vill ligga kvar i sin varma säng <3
Men snart kommer våren och då kommer det både vara varma och man blir piggare :)

Nu har jag äntligen listat upp lite grejer som jag ska ta tag i!! Det blev mina nyårslöften, men de kommer bli ett inlägg med det senare någon dag framöver ;)
Men en grej var att jag ska skaffa eget boende, så nu är jag på G typ xD Registrerade mig på Skövdebostäder, så nu samlar jag poäng till att få en lägenhet. Hittade en lägenhet som man behövde 1500 poäng!!!! Att samla poäng = att stå i kö ( så att ni fattar vad jag babblar om xD) Och jag får 1 poäng för varje dag som går.... -.- Kommer ju ta tid xD Men man kan ju påskynda de om man går på visningar och liknande! So here we gooooo!!
 
Dagens: Svart basic tröja + Orange Kofta :)
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design