Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Fokus på röven!

Skrivet:    ·  Träning och hälsa, Vardag
Har vart så fruktansvärt trött i dag! Kanske beror på att man inte käka ngt vidare i dag... Men jag hade verkligen ingen matlust när vår lärare säger att han har sin dotter hemma som ligger och spyr xD Då känner man ju verkligen efter om man oxå börjar att få symtom! Men aja, är säkert ingen fara med det.
 
Men drog till gymmet efter skolan för att göra ngn nytta i dag iaf! Och som tur var så gymma inte den där killen som jag träffade på förra veckan som börja ställa konstiga frågor till mej som : Hur mkt väger du? Typ 50 eller?? Eller när han fråga hur gmmal jag var.. Sedan så gav han mej ju några bra tips men frivikterna, dock så gav han ut sitt nr för att han ville hjälpa mig med träningen. Jo men sure! Det var ju exakt de han ville xD
Är faktiskt lite rädd/ nervös? för att möta på honom på gymmet eftersom vi brukar vara där samtidigt -.-  I så fall kommer han få värsta dissen av mej iaf xD
 
Men lyckades med att träna röven lite extra i dag! Insåg att det är mitt största fokus just nu ;) Vem säger inte nej till en snygg röv lixom? haha!
 
Nu så hade jag tänkt att plugga färglära eftersom vi har prov på tor, men om jag känner mig sj så kommer jag lägga mig framför en massa gossip girl avsnitt och sitta uppe till 12 halv 1 -.- Ska kanske lägga mig tidigt så att den förbaskade spänningshuvudvärken försvinner ngn gång! 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design