Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Denna shopping som vanligt...

Skrivet:    ·  Fashion
I dag drog jag in tidigare till staden innan skolan för att hinna med lämna tbx lite kläder som inte riktigt passa från Bik Bok! Men vad gör jag ist?? Jo, då blev det lite inpulsköp!! Och jag har lärt mig att jag ska hålla avstånd från skoaffärer, speciellt DNA eftersom hon skit söta tjejen som jobbar där gör så att man bara MÅSTE köpa skor... xD Sedan blev det nya kläder från Bik Bok ist för att få pengar tbx! Någon måste hjälpa mig snart från detta otroligt underbara fatastiska riloga shoppandet, innan jag blir beroende... inte bra!
 
Skulle egentligen vilja ha svarta jeffery, men dom tar ju aldrig slut. Kan ju köpa dom ngn anna gång ;) Så blev ett ett bar liknande fast DNS märke. Så jag sattsade på mintgröna! Fanns ju bara ett par 39 kvar lix :) Så nu får våren komma mina vänner! Kosta bara 699 :-
Grön oversize tröja, pastellrosa byxor, Vitt linne med nitar och ett fanastiskt snygg svart topp med mönster :)) 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design