Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Awkward

Skrivet:    ·  Vardag
Jag började ju morgonen väldigt bra i dag känner jag! Tänkte att man kanske skulle andvända sin nya kjol så då var det ju srumpbyxor som gällde, kanske inte det varmaste men xD
Då kunde jag ju inte ta de stora vinterskorna, så fick bli mina klack, som inte heller är så smart med tanke på all snö... Men men, går ju inomhus hela dagarna i skolan so why not??

Men jag kan säga att det var ganska halt! Men tänkte att jag har ju inte direkt någon panik så kan ju ta det lungt i snön. Men hade oturen att första bussen var sen, så jag rusade ut ur bussen för att hinna med den andra till Töreboda. Jo men vad händer då? Jo då står jag där på alla fyra i backen.
Då kom en gubbe fram och fråga om det gick bra? Va fan tror du? klart att det gick åt h*lvete xD Men som man säger ändå: Jo det gick fin fint! Och stapplar då haltandes och hinner med Törebodabussen på sekunden. Hade turen med mig att strumpbyxorna höll!! Men knäna fick ju stryck!

Men dagen kan ju inte bli värre tänkte jag... Och det blev det inte i skolan iaf!
Men jag fick köpa av en kompis mint/choklad honung och citron honung (Jag som är galen i honung lixom) Så jag var ju så ivrig på att få testa dessa när jag väl kom hem.
MEN! Vad är det jag märker då? Jo, när jag ska gräva fram burkarna i värskan så hade ju SÅKLART ena locket öppnats så en hel burk honung låg så gött i väskan med alla skolböcker -.- Ja det var min kväll de! Kunde rädda diverse dyra böcker, men kolegeblocken var ju bara att slänga. Då var det bara att börja om med lite läxor och tvätta bort all honung. Tror jag lyckades rädda väskan oxå.
Men nu är jag ikapp med läxorna. Så detta får bli ett minne blott!!
 
 
Någon som vill byta väska med mig? Den har en harmonisk doft av söt citron ;) Blir man sugen på The så kan man bara trycka ner några thepåsar och köra i med varmt vatten!!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design