Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Superenkel torskrätt med het tomatsås!

Skrivet:    ·  Mat & Bak
Jag älskar ju då laga mat av det man har hemma. Och alltid blir det lite extra starkt oxå ;)
Så blanda i lite creme fraiche, grädde, krossade tomater, stark chilli sås, ketchup, och lite kryddor! Och över blev det strimlad purjolök och skivade tomater. Och så klart osten!
Mumma! Och skitsmidigt oxå! Tog kanske bara 20 min i ugnen i 225 grader ;) Och om man vill så kan man antingen ha pressad potatis eller ris om man känner för det!
 
Själv så har man vart lite i gasen hela kvällen xD Stackars min familj haha xD Men stark tomatsås pallar inte min mage så bra! Men det skiter ju jag i ;) SKITER alltså hahaha!!! Ne, det kanske inte var så skoj... :P Men det är ju så jäkla gott lixom. Kankse inte den perfekta matlådan till skolan men xD
 
Så ni kanske inte ska laga denna rätten till någon fin middag med vänner och så, kan ju bli lite pinsamt ;)
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design