Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Spara 5 000:- och mer per år!

Skrivet:    ·  Fashion, Vardag
Har ni tjejer tänkt på hur orättvist det är att vara tjej ist för kille? Självklart så vill jag ju va tjej, men vi har ju så många krav på oss! Som att bära smink. Vist, de får man ju välja sj. Men när man väl har börjat med smink så är det ganska svårt att klara sig utan det!
Tänk vad mycket tid killar sparar.. och pengar! Jag vill oxå kunna gå upp ur sängen, klä på sig, borsta tänderna och sedan dra iväg till skolan/jobbet.
Jag skulle lätt kunnat sova minst 1 timma till xD Och spara runt 5000 kr om inte mer på klippning, färning, smink per år! 
 
Ne, så man kanske skulle skita i sminket och löshåret ett tag? Eller skulle jag se allt förjävlig ut då?
        Utan                                                                                 Med
 
♡svärd♡
Skrivet: 2013-02-25,  kl. 16:59:39

Men lilla hanna, du är ju fin utan smink tycker jag, Naturligt vacker! :D Men tänk hur mycket pengar ni sparar när ni går på krogen, med alla killar som bjuder hit o dit ;) Tror ni vinner i slutändan på det :P

Svar: Å men tackar! Va gullig du är :)Haha jo du har nog en poäng där ;) Men vi sminkar ju oss för att va snygga, och om vi är snygga så får vi drinkar! S det går ju jämt ut då xD
Hanna Lenngren




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design