Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Senaste insta pic

Skrivet:    ·  Instagram
Jag i dag!
Firade lillebror i går :)
Söndagens frukost xD
Lördagens frukost hos therese och coffe ;) Hel okej bakis frukost faktiskt :)
Fredagens hårda träningspass med svärd :P
Innan träningen.. lite ego kort sådär ;)
Typ de jag äter till lunch xD
God morgon från en kväll/natt i bilen hem från sälen
Stannade till donken på hemvägen från Sälen
Annars så föredrar jag fruktsallad i mängder ;)
Melodifestivalen och spelkväll!
Nya favoriter! Tror jag har smällt i mig 4 påsar redan :S
Företagsekonomi i skolan.. :D
En frukost kan se ut såhär när man har brottom
Efter ett zumba pass
Provar glasögon med mamma! Och hon valde dessa snyggisar ;)
sweet dreams
pluggar i skolan!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design