Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Rykande het currygryta med söta frukter!

Skrivet:    ·  Mat & Bak
Oj oj oj! Nu kan jag kalla mig för en riktig kock! Detta var inte sista gången jag gjorde denna häliga kycklinggryta. Gud vad påhittig man kan va haha xD Recept, vem behöver de?
Är en helt basick gryta med kyckling och curry, fast med sweet chilli, vitlök, soja, paprika, banan OCH syrliga goda nektariner :) Och givetvis serveras detta med ris! Men om man vill köra på GI eller LCHF så går det aldeles utmärkt att servera med kål eller liknande. Eller äta den som den är som jag gjorde ;) Just ja! Toppa med lite jordnötter så blir det extra gottigt :)
 
Detta gav högsta betyg i min familj!  Aaa, kanske inte lillebrorsan som tyckte att jodnötterna var det godaste av rätten xD
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design