Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Pizza, överkörd sminkborste, akuten!

Skrivet:    ·  Happy time with Friends!, Vardag
Ja hur ska man sammanfatta denna dagen efter tibro parken förra helgen?? Kan ju börja med att det blev en fet stor pizza till frukost med extra fett på! Lika bra att smälla i sig ett paket margarin och ett kilo socker så är man lika smal efteråt! Inte nog med det så blev det en stor godispåse :S Och nej!! Jag kan inte ät hur mycket fett som helst och fortfarande hålla min "smalhet" Derför är jag träningsnarkoman förstår ni ;) En sak ni kan tänka på!
Sedan blev det premär för John att färga håret xD Men det skämmigaste var nog att han ej kunde gå omkring med färgpaketet på stan. Ja TÄNK om någon fick syn på honom lixom? xD Det är ju BARA för tjejer såndära! Det ser man ju på den snygga bruden på paketet!
Blev sedan film hos Freddan resten av dagen och så lagade vi lite tacos :) Var rätt så slö efteråt ka man säga xD
Men det vara bara att dra iväg igen för denna lörakvällen var det jag som fick va den snyggaste chaffisen ;)
Sist men inte minst så blev det även ett besök på akuten! Då min kära vän korckade men en älg :S Men det gick bra med bilen ;) Haha! Och så klart för vännen oxå :) 
Sen blev vi sittandes på röda rummet i skövde. Ett mysigt ställe det dära!
 
 
John ser faktiskt lite tjejjig ut ändå va? xD 
Hittade min sminkborste överkörd ute! Jag som letade som en galning efter den xD Vad hände den natten egentligen? :S
Tacos med älgfärs :D
Fick äntligen lära mig sladda lite när jag var chaffis! Några som blev lite illamående i bak tro? Haha ne! Mos kallas de! MOOOOSSSS!!!!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design