Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Jag i lilla melodifestivalen?

Skrivet:    ·  Vardag
Måste ju öva på mina skills på guran ibland! Speciellt när man inte har ngt annat för sig som att tex. att plugga på prov som man har i morgon (som man ej inte har öppnat boken ännu) Kommer gå galant :)

Letade även fram mitt musik block där jag har skrivet ner låtexter och egna låtar när jag var typ 10 xD Ofta att man kommer ihåg melodin och allt! Jag hade då som mål att skicka in till lilla melodifestivalen, men det gick ju som det gick med det! Kanske hade jag vart en kändis nu? Ne... knappast xD
 
Annars så blev det även gymmet i dag innan skolan som vanligt. Suttit i skolan och inte gjort ett skit typ, bara lyssnat på redovisningar! Jag fick skippa min redovisning tack vare att det är ngt som har stulit min lampa som vi höll på med för typ 3 veckor sedan? haha xD Good for me!
 
Kan ju säga det att de var ju inte många som reagerade på att jag var utan smink i dag.... eller inte haha xD
Men fasen vad sköööööönt det var :D STOLT!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design