Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Helgen som var

Skrivet:    ·  Happy time with Friends!
Jo den spenderades med Freddan. Var helt slut på fredan så det blev att man somna framför en film haha xD
Men på lördan så Blev det en myskväll med jocke o maria med melodifestivalen! Yohio asså!!!! <3 Hoppas han tar hem hela skiten :) Sen blev det badtunnan mitt i natten! + lite träning haha xD Typ jag som var klenast dock :( Och det är ju bara jag som gymmar av alla xD Ja herre gud säger jag bara! Kanske ska ta lite tyngre vikter närsta gång?
Sen var det bara hem och vila upp sig så att man orkade jobba hela söndagen! Och det gick galant ;) Money Money Money!!! I need it! 
 
Mina nya absoluta favoriter :) dock så han jag typ äta upp alla innan de andra han smaka.. opss..
Att jag alltid ska bli så fnissig xD
 
Hur ofta ser man detta? :O Här är de allt körbärslikören som ryker först xD
O ja som brände mig på ugnen :( Kanske ska låta pöjkarna stå i köket xD
 
 
Ja man får faktiskt bjuda på sig sj! Man ser faktiskt inte så j*vla snygg ut när man tränar!
Efter jobbet så var det jag som slappa och fredden laga maten ;) Så det ska va helt enkelt ;) haha



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design