Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

784.6 cal. på 47:25 min!

Skrivet:    ·  Träning och hälsa
Ja nu när man är tillbaka från den underbara lilla skidsemestren från sälen så var det bara gymmet som gällde i dag! Innan blev det en god frukost på Pims med sötaste Sofie som man inte hade sett på år och dar typ :) <3
Men men, det är en del som undrar vad jag använder för maskin när jag tränar min kondition (min älsklingsmaskin som bränner fett mkt) Så då tänkte jag att då tar jag ett kort på den ist för att skriva en förklaring som jag då är superbäst på xD Tycker att actic borde införskaffa sig mer sådanna då dem alltid är upptagna!
 
Men nu sitter jag hemma med en efterlängtad smoothie och all packning är upppackad :) Nu blir det att fixa lite bilder från Sälen som snart kommer upp på bloggen så att ni får se hur underbart vi har haft det där uppe ;)
 
 
 
Nyinköppta :) Nu 149 kr på stadium ni som är medlemmar ;)
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design