Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

77 till 60 kg!

Skrivet:    ·  Träning och hälsa
Jag vet! Världens fjotisbild! Men det skiter jag i för jag är faktiskt så jäkla glad att jag har kommit ngt vart med min träning! Sedan år 2009 så har jag gått från 77 kg till 60! Vet att det har gått lång tid, men det är ju då vikten stannar på sin plats! Nu är det bara att träna mera så att man får lite muskler. Sedan kan jag springa runt med magtröjor och korta shorts xD
 
Det jag har gjort är att äta exakt det jag gjorde förut som pasta och lite sötsaker FAST jag halverade portionerna och sedan började jag träna, springa, zumba och simma! Tränar ca 4 ggr i veckan! Asså jag tror seriöst att jag käkade som en hel karl förut :S haha xD
 
Nu: 60 kg
 
Då: 77 kg



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design