Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Morning!

Skrivet:    ·  Fashion, Vardag
I dag var det ju inte meningen att vakana såhär sent. Har ju en del att göra i dag ;) Har ju en hel fest att ta hand om med mina 2 bejbs :)
Men men, vad ska bli årets nyårsklänning? Jag kommer ju inte i någon av dem jag har haft tidigare, och att shoppa (tror det eller ej) är inte allt så roligt längre... bara JOBBIGT! Inget passa, ser tjock ut i vad jag än provar, mår illa av att gå i affärer... men så är det väll nu ett tag framöver :) (men ändå försvinner pengarna, fattar inte!?)
 
Men hitta en långkläning som jag får ta, lite tråkig kanske för att vara nyårsklänning, men med lite smycket till blir det nog bra ;)
 
Förra årets klänning <3 Lite olämplig o ha nu kanske? Fast det kanske hade vart lite fint med en bebismage till denna? :P
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design