Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Första sparken

Skrivet:    ·  Bebis i magen
För att vara i vecka 21 (20+5) och är halvvägs så tycker jag att magen kanske borde vara lite större? Men det är bara skönt för då får jag på mig lite kläder iaf! Men jag sparar nog mina jeans och de finsate kläderna tills efter så jag inte töjer ut dom haha xD 
Alltså det är bara 4 månader kvar, helt sjukt! Lite stressigt dock när vi inte hittat ngt boende än, men det löser sig nog :) Får nog införskaffa mig en barnvagn nu iaf.. bara ett problem... Vart ska vi ha den så länge? På mitt lilla rum hemma? haha :) Någon som vet ngt bra ställe med små smidiga barnvagnar? 
 
Att känna de första sparkarna var ju något helt fantastiskt. Var i onsdags på kvällen när vi låg framför tv:n och man ligger i sin vanliga possition och har händerna på magen och, oj!! Det kom det visst första sparken. Nu går man och känner hela tiden, men den rackarn verkar vara en liten kvälls människa ;)

Jag vill tacka alla för det fina gratulationer vi har fått här och på fb! Jätte kul tycker jag och Rickard! :) 
Vet att man kanske borde säga det face to face till sina vänner men vi tyckte att det var enklast såhär så slipper man missa någon vän, för det kan ju hända och det kanske inte är så kul för hen ;) Eller att det är ngn annan som hinner före :) 
 
Men nu ska jag iaf måla klart mina nyårsnaglar för det hinner jag inte i morgon, då blir det jobb ;)
 
Kankse ser en aning trött ut på bilden, men man är allt lite trött imellanåt!
 
♡Anna Lundin♡
Skrivet: 2013-12-29,  kl. 21:05:12

Åh så himla kul! Grattis till er båda <3

Svar: Ja verkligen :D Tack så jätte mkt <3
Hanna Lenngren

♡Ylva♡
Skrivet: 2013-12-30,  kl. 10:47:26

Du måste berätta om när ni först fick reda på att ni väntar barn :D är ju jättekul att höra såna historier! Vet du exakt vilken dag hen blev till? :) var det planerat? Berätta! :D o grattis såklart!

Svar: Jo jag har haft mina funderingar på att göra de :) Speciellt hur jag fick reda på att jag var med barn :) Det är så mkt jag vill skriva om allt som hänt och händer. Jag får ta en sak i taget helt enkelt! Måste ju även få in lite andra roliga grejjer oxå nu när jag börjar blogga igen :) Tack så jätte mkt :D
Hanna Lenngren




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design