Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Thumbs up for me!

Skrivet:    ·  Vardag
Jag är så jäkla nöjd just nu! Jag har nu fixat en bra och billig bilförsäkring och även bytt tandläkare!
..vist detta är ju bara smågrejer, men för mej är det faktiskt en rätt stor grej och att ta ansvar över! Nu när man har skaffat bil så är det ju lite grejjer man ska fixa och så, bla en bilförsäkring. Men det var smidigare än vad jag hade trott. Registrerade mej bara på suredos hemsida så ringde dem upp mej typ på en gång och då hade det letat upp det billigaste föräkringen till mej och sen var det klart! Och jag som då har gått och oroat mig för detta ett tag nu xD Han var desutom väldigt trevlig och förklarade väldigt bra för en som inte fattar så mycket om försäkringar ;)
Sen var det även ett samtal till tandläkaren och nu är det fixat att jag går i skövde city ist för sketna ryd hah xD
 
Fattar inte varför jag är så rädd och orolig för att ringa och försöka ta kontakt med tex bolag och så, är ju inte så farligt! Bara man vet hur man ska gå tillväga så.
 
Som pappa sa: "Ne nu får du fixa sånt här själv. Det är din bil och ditt ansvar att ordna med detta själv nu."
Och okej då. det är ju faktiskt sant :) sooooo thumbs up for me (Y) :D
 
Nu blir det att ligga framför PPL med ngt gott för att sedan tagga för jobb i morgon :)
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design