Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

nobody is perfect!

Skrivet:    ·  Vardag
Ne jag kan faktiskt inte riktigt fatta detta! Under våren och nu i sommar har jag fått så mkt ackne :O Jag har vart en babyrumpa i facet under hela gymnasiet men NUU... nu kommer det.. Aja, det fick bli en runda till apoteket och fixa lite grejjer till de. men jag vet ju inte riktigt vad man behöver xD Men detta blir säker skit bra :) Har använt de en gång nu och man känner sig redan lite fräschare :) Hoppas det hjälper bara!
Någon som har bättre förslag? :)
Jag körde iaf på ett säkert kort. ACO parfymfritt! Fick bli en ansiktstvål, en vätska som öppnar upp och rengör porer och samt en mild återfuktande gel! Inte alls så dyrt som jag trode de skulle va. ca 200-250 kr.
 
Som ni ser så är det värst i pannan ända ner till öronen, men börjar även få på kinderna oxå :(
 
 
♡Lisa♡
Skrivet: 2013-08-17,  kl. 09:47:30

Vill bara säga att anledningen till att du fått finnar nu är troligen den varma sommaren och att du svettats mycket:) de kommer försvinna :)

Svar: Åååå tack :D en liten lättnad faktiskt :)
Hanna Lenngren




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design