Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

I have started

Skrivet:    ·  Vardag
N har det börjat på allvar! Kommer läsa engelska A Halv 9 till 4 varje dag i 11 veckor. Har fått instruktioner (på engelska) så jag tror jag förstår vad jag ska göra xD 
Ska alltså hinna med ett kapitel varje vecka med att läsa några texter, en wordlist och övningar. Sedan ett test (prov) på varje kapitel. Aja, det är bara att sätta igång då! Mina nya klasskamrater verkar rätt nice, så detta kommer nog inte vara ngr problem att komma hit varje dag.
Dick ville jag bara stanna hemma i dag! Jag är ju sådan som inte gillar att vara i nya situvationer. Men det är bara att kämpa på! 
Efter detta blir det att träna bort all nervositet på gymmet. Sen ska jag bara hem (till rickard) och SOVA haha xD
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design