Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

I can read :D haha

Skrivet:    ·  Vardag
Älskar dessa härliga soliga morgondagarna! Synd bara att man får sitta inne! Men rätt skönt att sitta och läsa den första lektionen. Går riktigt bra nu än vad det gjorde i går kan jag lova xD Läste ju hela två kapitel och fattade knappt vem huvudpersonen var :S haha! Men i dag, så riktigt jag fastnade i boken och förstod typ allt! inte för att skryta lixom ;) hehe.
 
Men nu tbx till gramatiken och stavning! Ja eftersom ni säkert ha märkt här på bloggen så är jag inte så super bra på det  när det gäller det svenska språket haha! Så detta är nog det jag behöver träna på mest! Så att jag klarar av denna röv engelskan nån gång här i livet!
 
Btw... Rätt fräsch frukost jag gjorde i morses då. Gröt med russin men nån enstaka dö fluga i! Yummie
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design