Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Home again!

Skrivet:    ·  Familj, Vardag
Sådär ja! Nu har jag kommit hem och packat upp mina grejer och kläder! Är ju aldrig hemma nu mera så det blir lite kläder som sammlas på hög hos rickard xD Men nu har det tvättats och städats så nu kan jag med lungn och ro lägga mig i sägen för att se ett nytt PPL avsnitt :D I morgon väntar AF kl 10... KUL!!!!!
Men det bästa var nog att chefen ringde mej i dag redan efter 2 dagar då mitt sommarshema var slut, och fick 3 helgers jogg framöver och ev, några vardagar :D Så nu kan jag släppa den klumpen i magen iaf :)
 
Men i går då så var jag hemma (hos rickard) med Emma själv. Jag hade plockat lite färska hallon så då blev det att jag och Emma överraskade resten av familjen med att göra en äpple/hallon paj :) Mumms vad gott det blev när lilla stumpad hjälpte till med degen ;)
 
Hihi hittade även en DVD från rickards klassresa 2007 i skåpet när jag städade lite på hans rum. Var tvungen o kika lite på den :D Söter han var då :) <3 Min lilla goding!
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design