Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Friday

Skrivet:    ·  Vardag
God dagens! Nu har jag suttit och instalerat mej litte med min nya toy ;) Ett inlägg kommer inom kort ;)
 
Gick upp rätt tidigt i dag eftersom jag inte kunde somna om efter Rickard hade åkt till jobbet. Så det fick bli att dra ut på en springrunda. lite kallt var det allt på morgonen, men skönt när man blev så svettig xD Annars så har jag städat lite och så... rätt tråkigt att vara hemma sj i ett tomt hus. Man vet inte riktigt vad man ska göra. Gillar inte att ta det lungt precis xD
 
De som har hänt under veckan är att jag vart hemma en del, men fick dra till AF i onsdags för ett sådant möte (som jag redan gått på för 2 år sedan) men eftersom jag hade min jobbarkompis kille å var dej okej ;)
Sedan blev det en tripp till Stadium och då fick jag hoppa in i jobba i går :) Rätt awsome!
sedan mötte jag upp pappsen för att äntligen köpa min Toy ;) hehe!
och sen.... blev det ju gymmet såklart :D Typ min vecka de.
 
Cp bild, som det ska va!
Rickars awsome room. Jo, John Deere gillar han ju ;) Och USA grejs
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design