Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Fest i stan

Skrivet:    ·  Vardag
F'ck J'vla piss väder! Antar att det är matfestivaens tradition?
Men dagen började ju inte heller helt perfekt då jag försov mej till plugget hihi xD 
Men det blir ju inte bättre av att det vräker ner regn, jag som tog sommarklackarna i dag :( Men det är ju rätt varmt ute ändå. Så hoppas bara att det blir finare :) 
Blir att träffa min efterlängtade brud i dag oxå. AMANDA!!!! Vi ska käka BAAAANAAAN hela kvälle lång. Ne, hon ville att jag skulle med ut i dag, men jobbar ju hela helgen. Så blir bara att vi går och käkar lite innan hon sticker o festar sen. Har ju sällskap av Frida och Rickard oxå så då slipper jag deppa över att jag inte kan festa! 
Sedan ska jag faktiskt vara så kärring att man drar på Bio när det är folkfest här i skövde xD Det är ju bara småglin numera som går runt och är "fulla" ändå haha :D Gud vilka fördommar jag har då... Men det är sant! Jag vet! Var ju själv en sådan fjortis en gång i tiden som la en hel pizza utanför bion xD Vilka underbara minnen man har ;)
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design