Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Svar på tal!!!

Skrivet:    ·  Vardag
Detta tyckte jag var ett ganska fult påhopp, speciellt när man är anonym!
Fick denna kommentaren igår när jag då la upp inlägget om att jag har mått dåligt en tid.
Detta måste ju vara någon jag känner eftersom han/hon vet att jag bär small och har tydligen koll på vad jag äter?.
 
Du vet faktiskt inte hur mycket jag äter. Inte så att jag bloggar om det. Äter normalt och rör mig regelbundet som man ska göra om man ska leva hälsosamt! Tänker framförallt inte på vikten, spegelbilden går jag efter eftersom jag vill bygga muskler. Om du nu vill veta så har jag gått upp 2 kg! Och det lipar inte jag för!
Antingen så bryr du dej om mitt bästa, eller så är du en fet ko som bara är svartsjuk eftersom du är anonym!
Vad ska jag tro?



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design