Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Seg i kolan!

Skrivet:    ·  Träning och hälsa, Vardag
Som planerat så blev det en springrunda i dag efter skolan. Var lite segt att komma iväg bara xD Har vart totalt ofokuserad i skolan i dag. Helt seg i kolan helt enkelt!
Nu försöker jag göra klart min redovisning, men den dära jäkla Power Pointen vill ju inte starta igång! Får la stressa ihop den i morgon.. Huvudsaken är att jag har skrivet ner allt nu, tror jag iaf xD Blev bara lite enkelt av Renässansens tid om mode och hantverk, så i morgon blir det en blomsterdekoration i den stilen. Hoppas jag fixart!
 
Nu blir det nog lite choklad tårta i kväll igen och någon film! Gottegrisen säger god natt för i dag!
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design