Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Gala outfit klar!

Skrivet:    ·  Fashion
Ja detta tar ju tid får jag säga... Har nu suttit med mitt jäkla hår i över en timma och typ kommit hälften haha xD Vill man va fin får man lida pin ;)
På tal om pin så var det något fruktansvärt jobbigt på gymmet i dag, trodde jag skulle svimma faktiskt.. Som ni vet så tog ja ju blodprover förra veckan så har ej fått svar ännu, så hoppas att de hittar något så att jag får piller eller nått så att jag kan träna ordenligt igen!

Men nu har jag iaf valt vilka kläder jag ska ha på Gala middagen i morgon med skolan! Ska bli så jäklans kul och att man får klä upp sig oxå hihi :) Får bli en enkel och stilren outfit med röda accessoarer till!
 
Svart klänning från Bik Bok, Halsband Bik Bok, Pumps Din Sko, Läpstift Dior.
 
 
Nu ska jag fortsätta med håret och fårhoppningsvis hinna se ett PPL avsnitt! Hoppas man kommer i säng innan 12 tack ;)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design