Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Ett HAT inlägg

Skrivet:    ·  Vardag
Jag är intydag om att ordet hat är ett ganska stark ord. Men vad tänker folk med när de trycker upp hela facet mot fönstret i alla bussar? Har stört mig på detta sen... ja, när jag började åka buss helt änkelt i grundskolan. Alltså hur frächt är detta på en skala? Tror jag pratar för de flästa om att detta är ganksa så motbjudande att ta fönsterplatsen , som man så klart alltid gör! Kan man inte vara normal och sitta men huvudet i stolen? Och speciellt om man vet att man har en massa gäggel/gele i håret? Men nej då.... Inte nog med det så såg det ut som könshår som hade klistrat sig fast! BLÄÄÄÄÄ! Ja vem vet, de kanske allt var ett snigelspår.
 
♡devota♡
Skrivet: 2013-04-25,  kl. 15:09:16 Blogg:  http://lilbeach.blogg.se

man kanske har varit på jobbet och är trött som faan...eller kanske har varit på ett jobbigt ställe så man vill bara slappna av på väg hem.. hat tar för mycket energi !

Svar: Ja men du kan väl inte påstå att det är så trevligt ändå? Ja man kan ju inte va possetiv till allt här i världen. Jag kanske hade en jobbig dag och var tvungen att skriva ner lite hat på bloggen ;)
Hanna Lenngren




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design