Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Annan dag Påsk!

Skrivet:    ·  Träning och hälsa, Vardag
Ja då blev det faktiskt jobb! Så spenderade alltså då min sista lovdag på jobbet ;) Om man är shopping nörd som jag så måste man ju jobba in cashen oxå!
Var ju så fruktiansvärt fint väder. så typiskt att man är inomhus på jobbet. Blev då en springriúnda när jag kom hem :D Sjukt gött och sjukt nöjd över att jag klarade hela rundan nu när man har vart inne på gymmet och bara tränat fria vikter och knappt någon kondition ;) Tror allt att jag skiter i gymmet i morgon och tar en lite längre springtur ist :)
 
Ja som sagt! Skolan börjar ju i morgon, Har haft all tid i värden att plugga nu i veckan, men är man lat som jag så får jag väll sätta igång i morgon och stressa xD
För nu ska jag faktiskt ta igen lite bloggande. Hänt lite grejer under påsk lixom ;)
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design