Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

6 stick och ändå vid liv!

Skrivet:    ·  Vardag
Äntligen så är detta över. Ja dom som känner mig vet hur jobbigt detta är med dessa nålar! Och som jag alltid säger till dom "Bara så ni vet så är det väldigt svårt att ta prov på mig eftersom mina blodådrar vill inte visa sig" Och denna gången hade jag ju såklart rätt med! Men efter mycket provstick och efter 4:de man prova så kunde jag tillslut fylla upp 3 rör! Fick ligga kvar lite i sängen för att vila upp mig. Ja detta var ingen lek! Att va spänd i nån timma tar rätt mycket kraft! Men jag lipade faktiskt inte denna gången :) Brukar alltid klämma ut en tår! Var ju själv oxå, så mycket impad får jag då vara på mig sj :) De stack inte så farligt många gånger heller än vad de vanligt vis brukar få göra.
 
Summera: 3 stick i vänster armen var 1 funka typ. 2 stick i höger då ingen funka. och sedan fick jag då sticka på handen då jag fick droppa ut blodet, funkade väldigt bra efter jag fick stå med handen i varmvatten ett tag så att de skulle kunna se boldådran! Så nu har jag lite blåmärken här o där!
Så hoppas de för gunds skull hittar vad det är som är fel så slipper jag detta på ett tag! Får resultat nästa vecka.
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design