Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

599 cal på en dag, NOT OK!

Skrivet:    ·  Mat & Bak, Träning och hälsa, Vardag
Nu har jag pinat mig egenom hela dagen. Den gick ju..ööö...ja.. bra typ! Var helt död i skolan hela dagen. Men det var ju inte så konstigt.. Kollade i dag hur mycket kalorier som jag har fått i mig i dag på den bästaste appen ShapeUp Club (bara att scana in streckoden och skriva hur många skivor/gram som man har käkat av produkten, skit bra tycker jag) Tycker det är kul att kolla de imellanåt. Men i dag så har jag alltså bara fått i mig 599 cal... Kanske inte så bra xD Från 6 på morgonen framm tills nu 6 på kvällen. KONSTIGT att man mått piss! Tänker ju inte speciellt på mat i skolan + att jag har vart så nervös och spyfärdig pga redovisningen som jag sedan inte fick göra sen iaf. Så nu blir det en bit paj o sallad framför tv:n, Sedan blir det att sätta igång med lite plugg innan jag ska hämta syrran på station vi halv 11.. kommer bli en lång kväll känner jag på mig!
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design