Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Familjen Lenngren i Lidköping

Skrivet:    ·  Familj, Fashion, Vardag
Var ju marknad i går så fyndade två skärp! väldigt behövligt! Tog ju lite tid då mamma alltid ska handla en massa blommor, och vi fick vara bärhjälp så klart! Men efter det så blev de fika på rådhuset! En fralla och mint choccolatte!
Jag hade bestämt mig för att INTE handla en massa kläder och liknande eftersom alla min pengar kommer gå till räkningar (bona parte och halens = kläder) men det klarade ju inte jag av!!! Måste söka hjälp snart kanske??
Blev en klänning, mobil väska och armband!
 
Och NEJ!! Jag är inte kort hårig ;) Skulle aldrig klara av att klippa av mitt fina hår <3 Det är bara vinden som spelar er ett spratt ;)


 


 
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design