Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

61 års fest i Velinga!

Skrivet:    ·  Happy time with Friends!
Ella 20, Jonas 21 och Broo 20. Alltså 61 års fest ;) Så nu vet ni de! haha.
Jag måste bara säga att kvällen kunde inte bli bättre än vad den blev :D Goda drinkar och full fart på dansgolvet tills byxorna sprack xD Men inte på mej dock haha! Inte konstigt att man vaknade upp och hade värdens träningsvärk och brännande fötter efter att ha dansat i klackar :P Alltså så det ska va!
 
Finaste Emma som är stylad och redo för party!
Röda läppar fick det allt bli denna kväll ;)
 
 
Max och födelsedagsbarnet Ella med sitt nya läppstift (vibrator) xD
Där kom jag allt på dom i städskrubben ;))
Flekarn och Jonas verkar ju ha ngt på gång där ;)
I am a sexy and i know it (Y)
 
Behöver jag äns komentera bilden? :P
 
 
 
HHär vill ju alla vara med på kort ja!
Jag med 2 födelsedagsbarnet Jonas :))
 
 
 
 
Tyckte nu att det var dax att få på honom lite kläder haha!
 
♡Wijk♡
Skrivet: 2012-11-07,  kl. 20:43:43

Trots att jag inte var med, gravar jag som tusan!!!!

Svar: Haha!! Ja synd att du inte var med!! <3
Hanna Lenngren




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design