Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Tisdag

Skrivet:    ·  Vardag
I dag så hade jag en körlektion vi 12 och sedan blev det lite jobb på Stadium :))
Är ju så att jag måste lära mig kassan nu när jag börja jobba där snart ;) Var ju ganska simpelt, men när kunder kommer med en massa rabattkort och sådant så blev det lite mkt haha xD Men de kommer säkert gå fint :)
-
Vad gjorde jag innan de då? Jo, ja gick ju upp redan vi 7 -.- xD Går ju inga bussar från mig så blev nerskjutssad till farmor och vänta där så slänge! Satt på balkongen och sola lite och sedan gick vi en lååång prommenad i det härliga vädret! Bra start på morgonen de :) Man hinner ju med ganksa mkt om man går upp i tid ;)
Jasså gör man??? Neheeee, säger du de ;)
-



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design