Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Första dagen med Nyttogubbar!

Skrivet:    ·  Vardag
FYYY!!!! Fick ju panik i går när de ringde och sa att jag fick starta upp själv i dag pga. att de tog längre tid att leverara alla jordgubbar till alla!
Så det tog typ en halvtimma längre xD Fick springa och leta vart allt fanns och jag frågade säkert Ica personalen 1000 gånger innan allt var på plats!
Sen när man väl hade gjort alla "morgon uppgifter" så flöt de på väldigt bra :) Inte alls så långtråkigt som jag trode de skulle bli. Har ju lite saker o göra hela tiden, eller så sitter man i solen och steker ;)
-
Kom fram en engelsman och var himla pratglad och stod och tjöta med mej ett tag om hur mkt han tyckte om Sverige xD Där stod jag som är lite halvdålig på engelska! haha xD Men det vara bara nicka och hålla med och att försöka få fram några ord iaf :P
-



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design