Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Bröllopsklänningen fixad!

Skrivet:    ·  Fashion
På lunchen i dag så tänkte jag hitta en klänning nu till min 20 års fest! Men icke.. fanns inte en ända som var tillräckligt snygg sexy och fin :(
Men sedan gick jag in till Gina och hittade världens finaste långklänning som man ej behöver ha BH till!! As gött ju! Hatar när BH:n förstör allt med att de fula banden syns eller att det blir valkar -.-
Jag ska ju nämligen på TVÅ bröllop i sommar! Så denna blir perfekt!
Dock så fanns det bara Medium kvar, som var aldeles för stort! Så nu har jag precis beställt hem den online i smal och hoppas på det bästa :)) Endast 299:-
Älskar verkligen ryggen ;)
-
♡Hanna♡
Skrivet: 2012-05-09,  kl. 22:37:17 Blogg:  http://hannablog.blogg.se/

Oj, den ser kalasfin ut! :)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design