Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Asså seriöst? Bara börja flirta sådär :O

Skrivet:    ·  Mat & Bak
I dag gick dagen väldigt fort!!
Kom in en utlänsk kille på Stadium i dag och bara började ragga på mig, bara sådär!! :O
Jag trodde ju att han ville ha hjälp, men han började istället ställa frågor som vad jag hette och vart jag bodde och om jag ville ta en fika med honom haha xD Sedan så gick han vidare in i affären. Sen när han skulle gå så ville han ha mitt nr oxå!! Asså, vad var det där egentligen?! Det var något skrämmande, men lite kul xD Och så klart så svarade jag inte på frågorna!
Vilka människor det finns asså ;)
-
Men men... Jag och Sofie drog till lager hause på lunchen för att köpa lite gött inför min 20 års fest :)
Hittade lite saker till cupcakes som jag ska bjuda på ^^
-
♡Emilie♡
Skrivet: 2012-05-08,  kl. 23:44:07

Hahaha sånt där förgyller ens vardag. Älskar folk som är spontana och bara "gör"! lite skrämmande kanske men ändå roligt!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design