Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Typiskt mej!

Skrivet:    ·  Vardag
Har sån otur alltså!!
Gick ju i från min mobil i skolan i dag, kom på de halvägs till gymmet -.-
Kunde ju inte återvända eftersom vi låser igen.
Så det fick inte bli någon musik till träningen i dag, nu när det var kondition oxå.. så typiskt!
Men det var ju inte det värsta heller.. Jag får alltid påminna pappa om att hämta mej vid bussen, men de kan man ju inte göra när man ej har mobil.
Så jag fick allt ta mej en prommenad 2,5 km i uppförsbacke! Det är just det man vill göra när man kommer hem från ett träningspass!! Not -.-
Men nu är jag i alla fall hemma. SKÖNT!
I dag skulle man aldrig klara sig utan sin mobil, man känner sig helt handikappad xD



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design