Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Midsommarnatt, vi dansa natten lång

Skrivet:    ·  Happy time with Friends!
Efter familjedagen så byttes det om till fest hos ella och max :) Therese hade även lite studentfirande!
Vi grilla och drack oboj med mintu ;) Hade även en jätte fin midsommarstång som sedan fick lite blommor på sig tillslut ;))
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-.
Ja, det är ju faktiskt midsommar :D
Och dagen efter fick jag suget av ostbågar... Här är jag i paradiset
♡sofielicious♡
Skrivet: 2012-06-25,  kl. 15:48:40 Blogg:  http://milkncookiezzz.blogg.se/

Ååååh, ni är så fina tjejer!! Saknar er grymt mycket, önska jag fick fira midsommar med er! <3 och om det blir så att ni kommer ner till mej så rekommenderar jag antingen alcudia eller cala ratjada, cala ratjada ligger 10 min ifrån mej, alcudia ligger en halvtimme, en timme ifrån men har hört att det är underbart där! Kärlek till er <3




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design