Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Fredag

Skrivet:    ·  Vardag
I dag så var det inte så segt på jobbet! Klart att många vill inviga helgen eller studenten med jordgubbar? :)
Skulle gärna vilja sett kusinen springa ut och sedan kortegen... men jobbar man så jobbar man!
När jag kom hem så gjorde jag och älskling värdens godaste lax :D Varför äter man de inte oftare?? Både gott och änkelt att laga!!
Sen var det bara att åka hem eftersom kusinen har sitt studentfirade i morgon med släckten. Men innan han jag allt en sväng på gymmet när man ändå var i skövde! Måste träna mer asså!!! Förut var jag på gymmat MINST 4 ggr i veckan, nu typ 1 till 2 ggr... NOT GOOD :( Men jag springer ju desto mer hemma, när jag väl är hemma, haha xD Har typ 1 kg kvar att ta bort så har jag nått 60 målet iaf :)
-



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design