Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Thursday

Skrivet:    ·  Träning och hälsa
Nu kan jag vara stolt tycker jag :D
Värmde upp på crosstrainern 31 min som motsvarar 4.12 Km och 354 kalorier!
Efter det blev de även maskiner, mest armar och mage ;)
Man kanske ska sattsa på lite biffiga armar? Alltså inte för biffiga såklart, men typ vältränade som passar tjejer :)
Det var meninget att jag skulle följa med mamma till jobbet i dag, men hade lite svårt att somna i natt, så fick bli att åka in till syster som tyvärr har vart sjuk hela veckan! ''/
-
Snart blir det att göra iordning lite käk och sen är det bara att vänta tills biggest loser sverige börjar :)
Får lägga mej efter det för ska ju upp tidigt för serviceutbildningen!
♡Eleonore- Kokboksutmaningen!♡
Skrivet: 2012-01-20,  kl. 12:32:10 Blogg:  http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Härligt att det går så bra med träningen!

sv: Haha ja det var synd att de rsa bara var 1 kg :)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design